Invitasjon til folkemøte med tema sentrumsutvikling i Mosvik

Vi inviterer til folkemøte i Idrettshallen, kombinasjonsbygget i Mosvik, torsdag 17. oktober kl. 19.00-21.00.

Om prosjektet Sentrumsutvikling i Mosvik

Prosjektet Sentrumsutvikling i Mosvik er i startfasen og vi ønsker å invitere til folkemøte. Det vil bli muligheter for påvirkning og innspill.

Program

• Presentasjon ved Ordfører Unn-Elisabeth Tronstad Kristiansen, kommunedirektør Stein Erik Breivikås og kommunalsjef helse og omsorg Elin Vinje.
  • Orientering og gruppearbeid ved Trine Berg Fines, Knut Arne Aasan og Arne Ivar Sundseth.

Vi ønsker fri tenking rundt HDO, omsorgsboliger, Bolig+, UngBo, demensomsorg, etc .Gjerne med kommunalt, interkommunalt samarbeid og muligheter for privat leie/eie.

Vi ønsker også innspill på følgende bygningsmasse:

• Mosvik omsorgs- og aktivitetssenter. Avdeling Skogen, Hagen og Fjæra må fylles med aktivitet – hvordan?
  • Omsorgsbolig nr 1
  • Omsorgsbolig nr 2
  • Omsorgsbolig «Tunet»
  • Omsorgsbolig «Sentrumsbygget»
  • Mosvik barnehage
  • Bakketun

Alle besvarelser samles inn, gjennomgås og prioriteres av prosjektgruppen.

Berørte beboere med pårørende er informert om initiativet.

Alle er velkommen

Både enkeltpersoner, ansatte, bedrifter, lag og foreninger er velkommen til folkemøte.

Idrettshallen ligger i Køppenvegen 10, 7690 Mosvik.

Prosjektgruppe

Leder, Elin Vinje, kommunalsjef helse og omsorg